Frågor och svar

Frågor och svar

Under den här fliken hittar du som hyresgäst information om ditt boende. Vi kommer succesivt att lägga ut mer matnyttigt.

Vår strävan är att förbättra vår information till dig och här behöver vi din hjälp. Är det någon information du saknar, tveka inte att kontakta oss!
Sundbergs fastigheter ambition är att vara en god hyresvärd åt våra hyresgäster.

Vi strävar efter långsiktiga relationer och är måna om att alltid hålla vad vi lovar, så att våra kunder kan känna sig trygga med oss som hyresvärd. För att säkerställa god service har vi på Sundbergs fastigheter egen personal som ansvarar för drift och skötsel av samtliga hus.

Vi vill alltid kunna bli bättre så tveka inte att kontakta oss om du undrar över något, har synpunkter eller klagomål. Skicka ett mail och vi återkommer inom 48 timmar för att besvara er förfrågan.

BEHÖVER DU HJÄLP?

Vi finns här för dig! Nedan ser du svaret på våra vanligaste frågor. 

Fel som uppstår kan anmälas via vår hemsida dygnet runt! Det går även bra att ringa till kontoret på tel. 0921 – 149 60.

Vid akuta fel efter kontorstid och under helger, ring Väktarskolan jour: 0921-149 72
Till akuta fel räknas till exempel: översvämning, fel på huvudsäkring eller större stock i avloppet.

Oavsett ditt behov så kan ni skicka in er intresseanmälan till oss så återkommer vi till er med de lediga lokaler eller lägenheter vi har tillgängliga just nu. Klicka här för att komma till intresseanmälan!

Har du frågor som rör ditt boende? Inflyttning, utflyttning eller frågor som rör din lägenhet? Läs mer under vår sida kundservice där vi samlat all information för dig! Klicka här för att komma till kundservice.

VILL DU GÖRA EN FELANMÄLAN?

Fel som uppstår kan anmälas via vår hemsida dygnet runt!